До уваги мешканців Семенівської громади
Шановні мешканці!
Мелітопольська районна державна адміністрація Запорізької області повідомляє, що у зв’язку з запровадженням Кабінетом Міністрів України, певних карантинних заходів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2», відповідно до розпорядження голови районної державної адміністрації від 03.02.2021 № 42 «Про заходи щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення керівників органів місцевої виконавчої влади та місцевого самоврядування під час дії карантинних обмежень», зі змінами, тимчасово замінено на час дії карантинних обмежень проведення особистих прийомів голови, заступника голови та керівника апарату районної державної адміністрації на проведення гарячих телефонних ліній спілкування із громадянами. Виїзні прийоми громадян тимчасово призупинені до особливого розпорядження.
Мешканці району можуть звернутися до керівництва райдержадміністрації відповідно до графіку:
-
Голова Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області Ігор СУДАКОВ – перший, третій вівторок кожного місяця з 09:00 до 11:00, за телефоном 43 13 93;
-
Заступник голови Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області Інна КОГУТ – друга, четверта середа кожного місяця з 09:00 до 12:00, за телефоном 43 14 06.
-
Керівник апарату Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області Ірина Берегович – друга, четверта п’ятниця кожного місяця з 09:00 до 12:00, за телефоном 43 50 10.
Також рекомендуємо подавати звернення на електрону пошту райдержадміністрації gromada-mrda@i.ua, або надсилати листи на офіційну адресу: вул. Івана Алексєєва, буд. 5, м. Мелітополь, Запорізька область,72319.
Нагадуємо Вам, що відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян – звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», у зверненні має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові заявника, адреса та зміст звернення. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Анонімні звернення (без зазначення прізвища, ім’я, по батькові та адреси), а також звернення, в яких відсутній зміст (опис конкретної проблеми, яка підлягає вирішенню), розгляду не підлягають.
У відповідності до вимог чинного законодавства України, заявник надає згоду на обробку своїх персональних даних фахівцями Мелітопольської райдержадміністрації.